FAQ

Po kliknutí na tlačítko REGISTRACE stačí vyplnit jednoduchý formulář.

Fakturu k zaplacení poplatku a dalších služeb zasíláme na e-mail uvedený při registraci zhruba měsíc před konáním akce. Proč ne dříve? Registrační poplatek je nevratný, a pokud byste museli svou účast do této doby z nějakého důvodu zrušit, nic vás to nestojí.

Nemusí. O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum vaší platby. Stačí se vždy do uvedeného termínu přihlásit, fakturu můžete zaplatit později.

Samozřejmě. Kontaktujte, prosím, paní Elišku Pančochovou (registrace@solen.cz;  +420 607 190 210), která s vámi hromadnou registrace vyřeší. Ke každému lékaři je potřeba uvést jeho jméno, příjmení, tituly, e-mailovou adresu a ČLK ID.

Máte-li zájem stát se partnerem, kontaktujte Mgr. Renatu Babincovou, mob.: +420 603 198 112, e-mail: babincova@solen.cz.

Certifikáty budou rozesílány hromadně po ukončení konference, a to nejpozději do 14 dnů. Certifikát pošleme na e-mail uvedený při registraci. Tištěné certifikáty nebudou na místě vydávány.

Prosíme, abyste při registraci uváděli své ČLK ID. Pokud své ČLK ID neznáte, můžete ho vyhledat ZDE. My pak zajistíme, aby vám byly zasloužené kredity připsány. Děkujeme za spolupráci!

Modul: FAQ